LORD OF METAL


ღ.¸¸.•*´عروسک`*•.¸¸.ღ

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
 

 

 

سلام دوستان.میخوام یکی از بهترین متالیست های عصر رو بهتون معرفی کنم که شاید بشناسیدش

 

 

بیوگرافی مارلین مانسون

نام اصلی : برایان وارنر

تاریخ تولد: 5 ژانویه 1969

اصلیت : کانتون واقع در ایالت اوهیو

شغل : خواننده ، موزیستین

دین : شیطان پرست

اعضای گروه:

دیزی برکوویتز (گیتاریست) ، جین جیجت (بیسیست) ، مدونا وین-گسی (کیبردیست) ، سارا لی لوکاس (درامز)

مارلین مانسون (خواننده)

بازی در دو فیلم:

Bowling For Columbine و Jawbreaker

 

موارد علاقه:

داستان و شعر نوشتن ، خوندن ، نقاشی ، کلکسیون اعضای مصنوعی پزشکی ، کارتون اسکو بی دو ، عروسک ، جعبه ی غذا ، میمون ، رنگ سیاه ، فلسفه ، نیچه ، جنگ ستارگان ، شکلات ، درام ، مجالس عرق خوری(آبجو و عرق) ، شهرت ، حیوانات و مسابقات و قرعه کشی جوایز

 

موارد نفرت:

Backstreet Boys , Fatboy Slim , Jamiroquaiو آهنگ TITANIC

 

مدرک:

دکترای افتخاری موسیقی

 

عمل های جراحی:

عمل چشم چپ (تعویض با چشم تمساح!!)

استخوان های ران (برای لیس زدن خودش!!)

 

ازدواج:

سه ازدواج و دارای دو فرزند از مادر خود!!

 

آخرین آلبوم:

Eat Me، Drink Me

 

مارلین توی یکی از مصاحبه هاش که ازش میپرسن چرا از مسیحیت متنفری میگه:

من خدا و عيسي را به روش خودم دوست دارم عيسي هم يك انسان بوده و فاحشه ها و جنايتكاران را دوست داشته .من نمي خواهم انجيل را مسخره كنم ولي مردم همانطور كه به من بسيار سطحي مي نگردند به انجيل هم بسيار سطحي مي نگرند. اگر خيلي ادعايتان مي شود كه پيرو عيسي هستيد و درباره عشق به همنوع موعظه مي كنيد برويد و يك بچه خياباني پيدا كنيد و او را سرپناه بدهيد براي غذا و مدرسه يشان پول خرج كنيد و اينكه واقعا به يك نفر كمك كنيد

 

 

خب.امیدوارم خوشتون اومده باشه.من که خودم شخصا شیفته ی آرایش کردن هاشم!!!

نظر یادتون نره



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت19:54---16 مهر 1389
vay che fajeeye bozorgi

ابیرام
ساعت21:47---12 مهر 1389
چجوری بدم؟؟!
میترسم اینطوری شی
منم که نمیتونم خودمو نگه دارم
میذارم تو آپلود عکس
خوب گوش کن...
میری تو EM0 بگو خوب....
بعد میری تو i'm بعدم منو میبینی


ابیرام
ساعت19:06---8 مهر 1389
آبجیه گلم خودت داری میگی با مادرش....

پس بهتر نیست اسم متالو خراب نکنی!!!

مثلا بگو لورد آو ساناو د بچ بیشتر بهش میاد!!!یا بگی (King bastards) خیلی بیشتر بهش میاد.

نماید؟

راستی این ادام لمبرت که خوشگل نی!!!

اگه من عکسمو از نمای خوب بندازم که کفبور میشی!!! پاسخ: اون ساناو ده بچ رو خیلی خوب اومدی به نظر منم آدام لمبرت خوشگل نیس.خیلی هم آدم عوضیه.چون همجنس گراست اما آرایش ها تیریپش باحاله عکستو واسم نظر خصوصی کن تا ببینیم و کفبور شیم دی:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 12 ارديبهشت 1389برچسب:,ساعت 13:0 توسط عروسک| |


Power By: LoxBlog.Com